YOyo! Rap skali~

This is my blog!!
My way,My mind,My say,
If you don't like it,Get out go away,Cause this is my site,My crib,My likes,If you don't like it,Get out of my site...
Cause This is my blog, my way, my mind, my say, if you don't like it, get out, get out, go away.
Cause this is my site, my crib, my likes oh! If you don't like it, get out, ooh, oh! Get out of my site..

Semy d'sini


Click here for Myspace Layouts

Follow please

Kalau korang dah bukak page aq ni, korang follow je laa yep.. x susah pom.. ea?? please~


fOlLowErs

Monday, June 27, 2011

FaceBook buat hal . . .

Assalamualaikum .. .
urm, lebih kuarang pkul 9 suku tadi..
FB buat hal ..
geram betol laa aq..
x sempat nak balas komen Yanie. . .
sory Yanie eah!
.........................................................
korg tau x ape jadi?
mase aq tngoh syok duk komen mengomen ..
tetibe kuar ..


Account temporarily unavailable

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.



hoho! tekanan molek weyh!
mcm beruk aq duk bebel sorg2 dpn comp. nih!
hurm, aq rse..
ni je kot post aq kali nih!
hehe..
ok ! Assalamualaikum ..
take care :D

^___^Harap Baca Entry Semy lagi yee ^___^

No comments:

Post a Comment

like it too

This Is me

My photo
Chukai,Kemaman, Terengganu, Malaysia
*seorang yang memakai cermin mata *Berpewatakan biasa *pengawas pss(pusat sumber sekolah)

Anda adalah org yg ke_____ melawat blog saya LoL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fanpage